nola da? dena ala ezer ez?

gertatu ohi da, ezta?

edo eztaukazu ezer edo dena daukazu…

maiz mutil kontuak direla eta entzun izan dut… alegia, hilabeteak eta hilabeteak inor ezagutu gabe egon, inork begietan zirrara hori piztu gabe egon, eta egun batean, benetan sabelean tximileteak hegaka ipintzen dizkizun pertsona hori ezagutzen duzunean, orduan gerturatzen zaizkizu hainbat eta hainbat mutil guapo, jator, eta beste hainbat eta hainbat alde on dituztenak, ezta?

Ba… lanekin ere gertatzen da…

Karrera hasi nuenean hamaika bider entzun behar izan nuen kazetariek oso lan aukera gutxi dituztela, oso lan baldintza kaskarretan… eta batek daki zenbat gauza… orain, eta ikasketak amaitzear… (Eztakit ekainean, irailean ala noiz, baina amaiera hurbil ikusten dut, etorkizun laburreko kontu bat da…!) dagoeneko badaukat udarako lana. Egia da, ez gaitezen engaina, ez da nire bizitzako lana, eta uda iraun bitartean bakarrik izango dudan lana da, bai, bale , badakit!

Gaur, unibertsitateko idazkaritzatik deitu naute… antza, eitb-ko udarako praktiketako konbenioa sinatzera joan behar naiz unibertsitatera… baina… nola da posible oraindik eitb-tik niri baiezkoa eman aurretik unibertsitateak dagoeneko niri sinatzeko paper bat zain dudala esatea? Zeren zain daude Radio euskadiko arduradunak?

Tira… kontua da… orain hamaika zalantza dauzkadala buruan…

… nik badaukat lana, eta pozik nago hartutako erabakiarekin. Ez naiz aberastuko, ez dut nire bizitza hilabete batean konponduko, baina aukera izango dut gauza berriak ikasteko, nire lanari dagozkioten alor berriak ezagutzeko, jende desberdina, bulego bat, ordenagailua, hamaika dei, egunkariak, irratiak, telebistak…

Erabakia hartuta eta hobe ahalik eta bueltarik gutxien ematea ez duzue uste?

SORTE ON!

Laburpen hitzak:

Utzi iruzkina