“Cuatro” , gaurtik aurrera gure telbistan

Hiru ordu t´erdi geratzen dira gutxi gora behera “Cuatro” telebista berriaren hasierako emisiorako.Canal+ katearen dial beretik helduko da gure etxeetara gaur bertan jaioko den proiektu hau.

Iñaki Gabilondo aritu da antolatzaile lanetan, Elena Sanchezek zuzentzen duen proiektu berri honetan.

Egia esan gutxi dago esateko oraindik telebista berri honen inguruan, pantailan ikusiko ditugun aurpegi gehienak egia esan Canal + katean ikusitakoak dira gehienak, baina berrikuntzak ere aurkituko ditugu: Boris Izaguirre telbistako gay-rik ezezagunena, Carlos Latre imitadorea,Iñaki Gabilondo albistegien buru …

Gaur “hoy no estrenamos programa, estrenamos cadena” saioarekin hasiko dira emisioak 20:44etan.

Bihartik aurrera jakingo dugu nondik eta noraino doan kate hau.

NOLA??:

Apenas os daréis cuenta del paso de uno a otro, pero el día 7 a las 20,44 (¡¡ojo a los minutos!!) asistiréis a uno de los grandes acontecimientos televisivos de este país. Será como esa sensación que nos dejan las campanadas de fin de año.

A las 20,00h. de ese lunes, Canal Plus emitirá en abierto un especial Tarantino titulado “Por un puñado de vídeos”. A las 20,30h., y también en abierto, podremos ver el último programa de Canal Plus en la frecuencia Analógica, es decir, antes de que pase a la plataforma Digital+. Se llamará “Más Canal Plus que nunca”. En cuanto termine, el logo de Canal+ dará la bienvenida al logo de Cuatro y automáticamente, empezaremos a ver la nueva cadena. Dejemos que los primeros minutos de emisión sean una sorpresa. El equipo de la cadena se lo ha currado mucho. Lo que sí adelantamos es que en esos minutos Cuatro se presentará ante su audiencia. En ese momento ya seremos la primera televisión nacional en abierto del siglo XXI.

Laburpen hitzak:

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Aldatu )

Connecting to %s


%d bloggers like this: